Heeeeeeeeeeeeeeeej!

Shit va seg jag är. Gjorde ett bröd och en panna cotta i skolan idag :) Blev bra! Diskade även hur mycket som helst då många är bra på att lämna sitt skit ;). Iallafall så tänkte jag dra ner till actic och träna snart. För nu känner jag att det fan och med är dags att sätta igång! Nu ska jag jävlar i det börja ta det på allvar. Nu har en hel månad gått sen mitt nyårslöfte och jag har syndat mycket hahaha. Inte ens en dag har jag tränat iheller.
Så nu blir min vecka såhär:

Tisdag (Idag): Skola, träning.
Onsdag: Skola, Croupierutbildning, träning.
Torsdag: Ledig, hem till syrran och hämta Emil på dagis, Plugga!
Fredag: Ledig, träning, mys med love.
Lördag: Träning, mys.
Söndag: Ta det lugnt och bara myyyysa!

Så så är det. 4 dagars träning denna veckan blir det då. Sen har jag även bokat ett combat pass nästa vecka på tisdag :)! NICE!! Så nu jävlar smäller det. Nu ska något fan hända. Ska även ta tag i mina matvanor och få dom att bli bättre, annars e det ju inte lönt att jag tränar om jag fortsätter och vräka i mig mat och massa skit godis.

Hade velat gå någon diet men de flesta är sjukt dryga. För då måste man äta vid vissa tidpunkter och skit. Och det kan jag säga redan nu att det funkar inte för mig. Blir jobbigt när jag har skola, croupier och annat. Så då kommer jag bara slarva med det. Så då kan man lika bra skita i det. Ska kolla rundor lite vad det finns för några sen blir det ner och träna. USCH, varför känns det såååå jobbigt att åka ner och träna när man inte gjort det på ett braaaa tag? ssssssss

Tänkte även ta mina mått runt midja, ben osv.. Så ska jag mätta lite då och då, typ efter 2 veckor hela tiden. Lovar att försöka lägga upp allt här. Ska även ta före och efter bild. tycker det är bra att ta en före bild för om man går ner så ser man skillnaden mer och då blir man mer puschad att fortsätta!

Nej nu har jag inte tid mer. Ska dricka mitt kaffe sen blir det ner och träna :)

Tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback