Hemmagjord pasta :)

Vi hade ingen pasta hemma idag, så då kom vi på att göra hemmagjord, från grunden. Blev faktiskt hur bra som helst och gott va det :). Jävla jobb att göra bara haha. Men man får inhandla en pastamaskin sen så går det lite snabbare. För det var godare än färdig pasta. Så ja det blev lyckat.


Snackade med Sara innan, hon ville att jag, min älskling och hon ska flytta ihop. Jag hade tyckt det var kul och så men sen så tyckte min älskling annat. Men som han sa, eftersom hon e singel så kanske det blir att hon vill ha hemmafest och så mycket. Det är ju inget vi vill direkt haha. Men ja, jag är bara så jävla sugen på att ha något eget. Ta mig inte fel nu, jag trivs jätteee bra hos Linus och hans familj (för er som inte visste det så ja jag bor hemma hos dom och har gjort det ett tag nu). MEN man vill ju ändå ha något större, då det känns lite jobbigt ibland att ha ett sånt litet rum att dela på. För det blir mycket stökigare mycket snabbare. Men annars trivs jag super bra här.

Jag tycker att man hade klarat sig med att bo själva när vi har csn + jag har croupier jobbet nu. Men min älskling vill hellre spara pengar så att vi kan ha de sen när vi väl ska flytta. OK att det är en bra ide. Men var e dom sparade pengarna någonstans? HAHA. Nej men det kommer väl någon gång när vi flyttar. Och jag lääängtar! Tycker det ska bli sjukt kul, för jag älskar att inreda och så.

Tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback