Idag.

Idag blir det lugnt. Blir en massa pluggande för en gångs skull. Är så illa tvungen. Har 58 sidor med frågor som ska göras till på måndag. Sen har jag mitt projektarbete som ska vara klart om 1½ vecka tror jag. Så ja, nu får jag jävlar sätta igång. Blir att dricka lite vin och plugga hela kvällen. Eller ja inte hela kvällen för det kommer jag inte palla. Blir väl att kolla nån film eller serie senare ikväll också. Och bara ta det lugnt. Så det är min dag.

Skriver kanske senare. Uppdaterar inte min blogg så mycket, då jag inte har så mycket intressant att skriva haha. Hade varit en annan sak om man hade hittat på en massa, men när man e fattig och lever på csn så kan man inte göra så mycket.

Den 25 februari blir det fest, Stella fyller 20 :) Så det ska bli trevligt. Jag, Marie och Sara ska ha lite förfest och göra ve oss tillsammans och så. Så det ser jag faktiskt fram emot. Ska bli kul.

Tjingeling.


Kommentarer
Anonym

Hej...vad fin din blogg blev nu!

2011-02-18 @ 17:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback