kort inlägg.

Yes jag vet att jag inte uppdaterat på hela helgen typ. Har inte orkat alls. Var jätte bakis igår så jag knappt orka röra mig en meter. haha. Plus jag har haft jätte ont i mina fötter sen all dans i fredags. Sista gången jag går ut i de stövlarna. Helt röda och svullna va mina fötter igår. Annars hade vi trevligt i Fredags. Var först hos Stella, sen stack vi alla ut. Blev först till Tapas en stund, sen Crom, sen Tempel, sen lila helvetet sen Tempel igen. Helt okej kväll. Fram till senare.. Men det e inget jag skriver här. Tog inte så jätte många bilder iheller. Men lägger ut dom jag tog, imorgon. Nu ska jag mysa och kolla veronica mars. Skola imorgon, se om man fick Godkänt på provet. HOPPAS DET iallafall. Skrev ju på varenda fråga så.. Sen efter det blir det Allers, sen hem till Sara hämta mina grejer och sen hem och plugga jävlar i det. Mitt projekt ska va klart på tisdag.. Good luck.. Ska prata med min lärare om det imorgon. Och hon kommer inte bli glad. men men så e det.

Skriver imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback