Min dag igår.

Var först hemma hos Marie, var där vid 17 tiden. Så satt vi och snacka och så, sen stack iväg och handla hamburgare, chips och dipp. Sen hem till henne igen och laga mat, käkade, jag fixade mig och så. Sen blev det lite trubbel i paradiset, inte mellan mig och Marie då.. Men inget jag skriver om här. Så vi stack från henne vid halv 10 tiden och åkte ner till stan. Stod där och snacka med Sara på Crom till klockan 23 då började jag mitt slutpass :). Gick faktiskt bättre än jag trodde haha. Var lite jobbiga människor då och då men det är ju sånt man får ta. Gjorde bara ett misstag haha, Jag la upp ett kort för mycket till mig själv. Så han som spela blev lite arg och ville inte betala. Men det löste sig till slut. annars gick det bra! Slutade vid halv 4 på natten. Det som jag tyckte var jävla krångligt var när man skulle avsluta kassan. Jävla krångel när med det pappert man ska skriva på haha. Men jag lär mig väl.

Idag blir det en lugn kväll. Har en jävla huvudvärk. Låg i sängen till klockan 16 idag bara för mitt huvud, orkade inte resa mig. Blir att kolla hajen filmerna och mysa. Om inget annat händer.

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback