Nervös.

Min dag idag: Vaknade vid en massa tillfällen idag, det första var vid 9 typ av att min mamma ringde.. En halvtimme senare ringde hon igen (svarade inte vid något tillfälle, orkade inte.. ville sova!) Sen vid 11 så ringde min älskling och väckte mig och sa att han va hemma och jag skulle komma ner. Så ja, de va ju ändå dags och gå upp vid den tiden. När jag kom ner så stod där en latte macchiato och en skål med mina multi cherrios på bordet som min älskling hade fixat till mig :) Gulliga han! Jag käkade sen gick jag upp och sminka mig och packa ner en massa skolböcker som jag lämna in till skolan. Sen åkte jag iväg till skolan och va där 13-15.00. Efter det träffade jag mamma i stan, stack hem till min syster och satt och drack kaffe och jag låna en vit skjorta som jag ska ha imorgon (ser dock ut som en instoppad korv i den, men va fan den får funka nu när man inte har pengar till någon ny... jag vet Fattiglapp de luxe hahah). Sen hämta mamma Emil, så gosa jag en massa med honom :). Stack ner till stan med bussen 18.29 och va framme ca fem i sju. Gick till Crom och hade min sista utbildning på croupiern. Sen vid nio tiden så åkte jag hem, åt middag med hjärtat (goooott) och nu sitter han vid sin tråkiga data och jag sitter på min tråkiga data haha.

Imorgon ska jag gå upp vid 13-14 tiden hade jag tänkt, måste sova så länge för jag ska orka va uppe hela natten. Så ska jag dricka mitt kaffe och röka en cigg. Sen ska jag städa vårt rum, duscha, klä på mig och sen vid halv 5 ska jag vara hemma hos Marie. Så ska vi sitta och snacka. pila varandra i näsan och rulla tåludd som vi sedan ska kasta på varandra.. Sen vid 23.00 ska jag infinna mig på Crom på mitt slutpass (croupier). Fram till 03.00 ska jag sitta och dela ut blackjack till en massa fulla spån och sitta och skratta inombords medans jag tar alla deras pengar ;) haha. Sen blir det väl hem och nanna kudden?

Lööööööördag: Inte riktigt bestämt än ;) Men jag ska iaf gå upp ur sängen och klä på mig, ta morgonciggen (eftermiddagsciggen) haha, kaffe och ta det lugnt. Sen kanske det blir fest hos en killkompis. Annars blir det att bara ta det lugnt (plugga kanske?? eller varför ska man göra det??)

Japps det var väl aaaaaaaaaaaaallt. Är riktigt jävla seg i huvudet idag också. Skratta en jävla massa med hon jag hade utbildningen med idag, va lite trötta båda två tror jag haha. Men jag är jävligt glad över att man fått detta jobbet. Plus att alla som jag träffat som jobbar med det är hur trevliga som helst :) Mycket bra!

Nej nu ska jag nog nörda mig med the sims 3 och va allmänt tråkig haha. Skulle skriva något mer men det slant bort ut hjärnan på mig innan jag hann skriva ner det.. Haha! Ett problem jag har är att jag ofta brukar tänka på mycket, olika saker samtidigt och därför har jag ibland svårt för att fokusera på det jag egentligen ska. Som ibland på croupier så börjar jag helt plötsligt tänka på en massa och då glömmer jag korten och då står det still i huvudet på mig.. Liteeeee småpinsamt om det händer imorgon!! Brukar säga till mig själv "FOKUSERA" (i tankarna då alltså, jag sitter ju inte som ett jävla freak och skriker ut det över hela crom)

Sims väntar på mig ;)

Jag, Linus och våra två tvilling flickor Tamara och Anna.

HAHAHAHA jag veeeeeet att jag e skit nördig just nu ;)

TJINGELING!!!

Kommentarer
Tobiasmargrete

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2011-12-05 @ 14:50:15 URL: http://tobiasmargrete.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback