Ojsan

Kom precis på att jag inte bloggat idag! Fy på mig haha. Så nu skriver jag. Var inte i skolan idag, hade ont i nedre delen av magen typ. Så jag stanna hemma. Var på croupier utbildningen klockan 15.00 och sen efter det så träna jag :) Slog mitt rekord på crosstrainern med 5 minuter hehe. Dock va det så mycket folk så jag fick ingen tillgång till löpbandet, så det får jag ta imorgon. Efter träningen åkte jag hem också har jag kollat det nya avsnittet av no ordinary family med hjärtat sen har han suttit och spelar sitt sketna spel och jag har kollat på filmen "beauty and the briefcase" , tjej film ;) den va bra iaf. Igår kolla jag på "Burlesque", älskar den filmen nu! Har typ kollat slutet 4 gånger haha. Annars har det inte hänt så mycket idag. Har varit på lite nedstämt humör idag, varför vet jag inte men ja så är det väl ibland, man har ju sina dåliga dagar också. Imorgon ska jag på croupier klockan 19.00 men först skola klockan 13.00 och träning direkt efter skolan + köpa en vit skjorta. Sen på Fredag ska jag umgås med Marie, sitta och snacka och kanske äta något tillsammans. Sen på kvällen klockan 23.00-03.00 ska jag ha mitt slutpass på croupier utbildningen :D, finaly! Sjukt nervös men ska bli kul och skönt att man kanske äntligen får börja jobba med det istället för bara utbildning. På lördag blir det kanske fest, inte säkert dock. Blir inte att man dricker, då man är fattig som en lort haha. Men blir nog bra ändå. Annars har jag väl inget mer att säga. Ska snart nanna kudden..

Ha det nice.

Tjingeling.





Ja, jag vet.. jag e knäpp ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback