Slut för idag, tack för idag.

Gud i himmelen vad trött jag är, börjar dock bli så trött så jag är på gränsen till övertrött. Ni vet då när man är så trött så man börjar bli pigg igen. Eller något sånt.. haha är för trött för att förklara saker.. I alla fall så har jag pluggat fram till nu och jag nästan vet till hundra procent att det är något jag har glömt plugga på. Men så får det ju va. Kan inte göra något åt det nu i vilket fall som helst, lite för sent kanske ;). Har i vilket fall som helst pluggat som fan på det jag har. Nu är jag helt slut i huvudet. Stör mig dock på att det mesta vägrar fastna i huvudet på mig så ja, tror inte alls att jag kommer klara provet imorgon, blir väl omprov as usual haha. Låter ju skiiiit bra! Nä men va fan, jag har egentligen bara mig själv att skylla som vanligt. Börjar man inte plugga fråns dagen innan så blir det ju inte så bra. Men ja skit i det nu. Får helt enkelt se hur det går imorgon. Så får man ju hoppas på det bästa och att det bara kommer de frågorna som jag kan haha, typ 3 frågor då hahahhaa. Åh herregud va trött jag är nu, somnar snart sittandes. Så nu blir det natta ciggen och sen ska jag snarka mig iväg till drömmarnas land...

GodNatt på er :)


Visst är man sjukt snygg när man är trött, sleten, osminkad och har fluffigt hår hahaha
känner mig som en riktig top model! Tror fan jag ska skicka in dessa bilder till
americas next top model... eller vad tycker ni? Tror ni jag kommer med? HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback