Svettigt.

Min dag idag har varit helt okej. Har inte varit tjurig, nere eller något hahaha. Var på spinning innan idag 17.00-17.45. Sjuuukt jobbigt! De sista 3 minuterna höll jag på att dö, nästan så jag ramla av cykeln haha. Men det gick hyfsat bra ändå. Efter det har jag bara varit hemma och tagit det lugnt.. Pluggandet.. Har väl gått sådär.. Har skrevit 3-4 meningar, räknas det? ;) haha. Nej men ska fortsätta lite på det nu när jag bloggat färdigt.

Det roliga på spinningen var att där var typ 25 pers inkl mig då. Så när vi skulle börja så fråga hon "har vi någon ny" så såg man en liten tolle sitta bakom en stor oxe man räcka upp handen lite blygt (jag då) hahaha. Lite smått pinsamt. Iallafall så kan jag säga att det är lite pinsamt att man har dåligare kondition än 55 åriga gubben bredvid mig som knappt va anfådd medans jag svettades som en oxe och knappt kunde andas HAHA!

Imorgon ska jag till skolan :( jobbigt och gå upp tidigt. Sen efter skolan ska jag till stan med mamma och handla skjortor som jag ska ha till croupier. Sen ska vi äta kina mat :) gottgott! Efter det ska jag köra combat klockan 19.00. Sen blir det väl hem och nanna kudden. Skola på Onsdag också ju.

Nu har jag inte tid mer..

Här kommer lite bilder när jag va uttråkad.. Sånt man gör istället för att plugga ;) haha



Jag vet jag e störd ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback