Tandvärk + plugg.

ja om ni läste min rubrik så vet ni vad min dag består av :P. Har sån jävla tandvärk så jag kan dö.. Men jag får skylla mig själv, för jag drar ut på att fixa den. Men sen å andra sidan så har man inte råd o fixa den iheller. Så man får stå ut ett tag till.. Blir bara massa pluggande idag inför provet imorgon, som jag vet jag inte kommer klara, för jag har som vanligt inte börjat plugga än och detta provet kommer till 100% vara ett mega stort prov. Men ja, jag får väl försöka sätta igång nu. Ska iväg och träna också, egentligen har jag inte tid med det, men tanke på provet, ajja får se hur det blir..

Nu har jag inte tid mer, skriver senare.

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback