The mind asks the questions, the heart has the answers.

Såja, då har man fixat bakgrunden på bloggen. Jag vet att den är skiiiit tråkig, enkel och vanlig. Men jag tyckte den var rätt fin. Tycker inte om när det är för mycket krims krams, finare när det är lite enkelt. Mycket roligare och skriva blogg nu när man äntligen har orkat fixa bloggen lite. Innan var den skit ful och tråkig haha. Vet dock inte om jag är helt nöjd med min header. Hade velat ha en helbild och så men det fixar jag sen. Orkar jag inte nu, plus att jag inte har någon bra hel bild på mig iheller...

Snart ska jag in i duschen och sen göra ve mig lite. Sen ikväll så blir det nog en sväng hem till Flink och hälsa på. Men först ska jag och älsklingen laga god mat, blir Lamm. Sjukt länge sen jag käka det, så kommer inte ens ihåg hur det smakar. Men det blir nog bra :). Blir ingen fest idag och det är skönt. min bakfylla är borta också och det är ännu skönare haha.

Nepps, nu blir det in i duschen en snabbis, sen göra ve mig. Funderar på om man kanske ska klä upp sig lite snyggt idag?! Har alltid jogging byxor på mig när jag e hemma haha. Vad skulle man gjort utan joggingbyxor? Hur underbart som helst att gå runt i dom. Hade jag fått välja så hade jag haft joggingbyxor alltid. Men det är ju inte speciellt snyggt om man hade gått på fest eller något sådant med dom haha.

Nej ha det nice folket, nu blir det en cigg innan duschen.

Hoppas ni får en bra Lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback