Tjing tjong.

Dålig på att uppdatera bloggen, i know. Iallafall, isodieten gick inte som jag ville. Har inga pengar till att följa den nu, då det kostar lite extra att äta nyttigt :P. Så får börja med det när jag får pengar sen denna månaden. Träningen däremot går sakta men säkert! Tränade i tisdags och onsdag och pausade idag för jag inte hade tid. Blir träning igen imorgon efter min croupierutbildning. Än så länge så har jag haft lite framsteg på min träning och det känns bra. Vissa kanske inte tycker att det är något speciellt, men för mig så är det bra framsteg då jjag har en fruktansvärt dålig kondition och knappt orkar springa 2 meter :P. Iallafall så har jag klarat 8 minuter på "crosstrainern" 4 minuter bättre än vad jag gjort innan haha. Och sen sprang jag 6 minuter på löppbandet. För MIG är det bra. Sen finns det ju dom som springer i 40 minuter, men dit har jag inte kommit än. Jag tar det sakta men säkert som sagt. Så länge jag tränar och slår mina egna tider så är jag nöjd och skiter i hur alla andra tränar! Min croupierutbildning går också bra. Ska antagligen ha mitt slutpass nästa helg, nervös! haha. Ska dit imorgon också, kl 17.00. Det går iallafall bättre och jag gör inte så mycket fel som jag gjort innan. Skolan däremot måste jag sätta igång med. Med mitt projektarbete, alla sidor med frågor jag har kvar och så vidare. Men det ska jag börja med nu i helgen och sen köra på jävlar i det. Måste bättra mig med skolan.

Jävligt skönt att jag kommit igång med träningen iallafall, man känner sig piggare och friskare. (även om jag bara tränat 2 dagar) haha. Men ja, denna gången ska jag inte bara lägga av med träningen igen. PLUS att jag faktiskt har stått emot onyttigheter. Även om min älskling suttit och ätit pringles chips så har jag faktiskt inte tagit ett enda! Och det är faktiskt duktigt av mig, då jag är jävligt sugen på det varenda gång han tar fram skiten. Men denna gången ska jag hålla det jag har sagt och därmed basta! Kommer dock vara svårt att inte äta en massa skit på kvällarna, för det har jag gjort nu varenda kväll i över ett år och det är ju bara så gott att ha något att tugga på när man ligger och glor film haha. Men nää nu ska jag köra på EN gotte dag i månaden och då är det EN DAG som gäller ;).

Ska bli skönt sen när man väl börjar jobba också! Alla pengar jag tjänar ska som sagt in på ett sparkonto, har startat ett extra sparkonto där de ska in och sen ska jag inte röra dom. Jag ska använda dom till resor, kläder och saker som jag verkligen behöver, körkort och till heminredning när man väl flyttar till eget. Så ja, dom ska ICKE röras! Kan jag klara mig på mitt csn nu så kan jag det sen också. Fast jag vet att jag kommer få lite kli i fingrarna när jag väl får pengarna haha. Jag är en riktig slösare :/

EN sak har jag bestämt att jag ska lägga pengarna på iaf, but thats a secret ;). Får ni veta mer om sen när det händer! Så så e det.

Nepps, nu har jag skrevit jätte mycket. Nu blir det film med hjärtat, ska kolla på "faster". Egentligen inte någon film jag tycker är bra, men kollar på den för min älskling skull, då han kollat på många filmer jag vill se ;) Man får ju ställa upp någon gång. Och det gör jag inte så ofta när det gäller filmer haha.

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback