Usch och blä på denna dagen :p

Har knappt sovit alls i natt, ungefär en timmes sömn var vad jag fick. Pågrund av stormen då.. Blåste ju värre än något annat. Jaja, får hoppas att det inte kommer en storm i natt också. Vaknade iallafall vid 07.00 i morse av att min söta underbara pojkvän kom med frukost på sängen :D Kaffe och mjölk med multicherrios! GottGott. Dock fick jag typ slänga i mig kaffet och maten och sen snabbt ta på mig och dra iväg till skolan. Va en kvart sen till skolan också, sjukt mycket bilköer. Men ja, kom till skolan och jag gjorde en "paprika doftande skink gryta". Fattar dock inte varför den heter "paprika doftande" för inte fan dofta den paprika haha. Men god blev den iaf. Fick dock lite skäll av min lärare idag haha. Först för att jag inte visste hur man hantera kött skiten, sen för att jag satte på grytan för tidigt och sen för att jag la upp maten innan jag fråga resten av klassen om de var färdiga. MEN HALLÅÅÅ det e väl inte mitt problem att dom SEGAR !! hahaha nej skämta bara ;). Jag va helt förrvirad idag pga min trötthet...

Nu sitter jag iaf hemma och segar, funderar på om man ska ta en powernap eller icke. Rädd för att om jag gör det så somnar jag inte ikväll. Plus jag ska dra och träna nu vid klockan 19.00, blir combat pass :) första gången jag sticker och gör ett pass själv :( haha. Tycker det är skit tråkigt att dra själv egentligen men va fan, måste ju träna.

Känner mig fan fet som en flodhäst. Nästan kräcker av att kolla mig själv i spegeln.. Usch va tjock jag känner mig. Men nu tränar jag iaf och äter inte lika mycket så nu kanske man kan hoppas att fettet försvinner!!! Helst snabbt haha. Trivs inte alls med mig själv iaf. Men det ska det bli ändring på. Så nu är det bara att TRÄNA TRÄNA TRÄNA!!!

Hööööööööööörs! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback