Usch!

Japps, nu blir det en massa gnäll från mig ;) haha. Men så är det, min blogg och då skriver jag exakt vad jag vill. Sen är det ju upp till er om ni vill läsa det eller icke. Så vill ni inte läsa mitt gnäll så klicka vidare till en annan blogg.. ;)

Iaf.. Känner mig så otroligt osexig just nu. Kolla mig i spegeln och bara kände att jag verkligen behöver gå ner i vikt och det NU. Mår fan inte bra av att se ut såhär, inte alls.. Det sjuka är att jag fortfarande väger 64.7 kg men sen ser jag att jag har gått upp. Aja, fattar inte hur det kan va så. Men iallafall så ska det bort. Så sant som det är sagt! Nu har det gått för långt och jag har latat mig tillräckligt. Jag ska träna ALLA dagar som jag har tid över. + ibland de dagar jag egentligen inte har tid. Tänkte försöka träna 5 dagar i veckan MINST. PLUS att jag ska fan och med börja äta mindre! Bryr mig inte om jag får gå hungrig och så vidare för så e det. Jag orkar inte må dåligt varje gång jag ser mig själv i spegeln. Jag vill bara ha en snygg kropp och trivas med mig själv för en gångs skull. Kunna få det självförtroendet jag aldrig har haft. Kunna ta på mig snygga tajta klänningar eller en vanlig tajt tröja utan att se ut som en instoppad korv. Kunna känna mig sexig framför min pojkvän! Jag vill verkligen att det ska bli så och nu SKA det bli så!! Jag ska INTE GE UPP!!!

Måndag: Träna inte..
Tisdag: Ska ut och jogga med älsklingen + situps och så.
Onsdag: Träna!!
Torsdag: Passa Emil, får bli jogga på kvällen + situps och så.
Fredag: Träna!!
Lördag: Träna!!
Söndag: Träna!!

SÅ E DET. Nu blir det ut och jogga!! ;)

Tjingeling.



Kommentarer
Zami

Ha en bra dag! :)

2011-02-09 @ 13:14:15 URL: http://zandrajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback