6 Januari.

I natt har jag sovit alldelles för länge. Somna först igår vid 19 tiden och sov fram till 23. Sen låg jag uppe och kolla film till klockan 01 typ och somna igen. Vaknade halv elva idag. Så ja jag har sovit vad jag ska haha.

Idag ska jag hem till mor min och sitta där. Sova där till imorgon för jag och min mamma ska till Ikea och handla till henne så behövde hon hjälp med att bära. Mycket mer händer inte idag.

Min träning för er som undrar har tyvärr inte börjat än, för att jag inte betalade förra månaden :/ Fy på mig. Så det blir att jag börjar nästa vecka. Då kör vi! ;) . Känns lite bajs nu att man inte har kunnat börja än. Men vad ska jag göra. Annars så har jag faktiskt hållt mig från läsk, gott gott och skit mat sen nyår så det är ju gött. Inte syndat än ;). Men jag har sagt att 1 gång i månaden får jag ha en riktig gotte dag :). Men den tar jag inte än haha.

Sen imorgon efter Ikea så ska jag ner till biblan så jag får min gastronomi klar.

Nothing more to say !

Tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback