ÅR 2010

Frågor om 2010.

På väg ner mot stan för att möta min älskling. Så ska vi ta ett litet kvällsdop och mysa! Har varit hos min syster med min mamma hela dagen och passat emil lite..  Ångest bara att när jag väl gjort ve mig och allt så satt jag mig med emil i knäet och såg inte att han hade gjort en popo i byxan haha. Ingen liten iheller så det kom på mina leggings. Så då var man tvungen att byta om och ta nästa buss. Men nu är jag snart framme iaf. Ha det bra!  /Linda binda

Hur har året 2010 varit för dig?
Det har varit helt okej.

Bättre än förra året?
Japps.

Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? 
Hmm.. Ja men det tar jag inte här.

Har du flyttat under år 2010?
Ja hem till min pojkvän och hans familj :)

Har du hittat en ny låt som du älskar?
Oj, har nog haft många men älskar inte de mer nu haha.

I så fall vilken?
Dont remember.

Har du kysst en främling?
Nej.

Hur har din kärlek varit 2010?

Hur bra som helst :) perfekt!

Har du varit kär? 
Japps och är det fortfarande.

Har du sagt jag älskar dig till någon?
Ja till min pojkvän.

Har någon sagt jag älskar dig till dig?
Ja min pojkvän .

Har du haft ett hemligt förhållande?
Haha nej.

Har du gjort någonting du ångrar?
Oj.. Har jag säkert.

I så fall vad?
Jadu, det enda jag kommer på är väl att jag druckit för mycket någon
gång och de då har blivit en massa tjafs.

Har du skämt ut dig?
Haha har jag säkert.

Har du ljugit för en vän?
Inte vad jag kommer ihåg.

Har du varit ute en hel natt?
Nej.

Har du blivit tagen av polisen?
Nepps..

Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön?
Nej jag och min pojkvän sover i vars en säng (skämt åsido)

Har du sovit i samma säng med någon av samma kön?
Har jag säkert.

Vilken skola går du på?
Lernia

Har någon varit elak mot dig i skolan?
Nej..

Hatar du någon på din skola?
HATAR gör jag väl icke, men finns folk man stör sig på ;)
Dock ingen i MIN klass..

Har du gjort något framsteg?
Ehmm.. Nää?

Haft alla rätt på ett prov? 
Tror inte det nej. 

Har du träffat nya vänner?
 
Ja.

Har du förlorat en vän?
Inte vad jag vet.

Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän?
Nej?!

Har du gått bakom ryggen på en vän?
Nej.

Blev någon av dina vänner förälder i år?
Japps, Sandra :) Lilla Emilio.



Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk i huvudet är jag ju alltid ;)
Förkyld har jag ju varit men mer än så tror jag inte.

Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat och pluggat.

Något du önskade dig och fick?
Fick en massa på julafton som jag önskat mig.

Vem saknade du?
Min farmor.
Och så klart Frida min lille gun :(
(Tycker du kan komma hem från australien nuuuu!!)



Bästa köpet?
Kommer inte på något annat än min digitalkamera.

Sämsta köpet?
HAHA måste nog vara mitt löshår för 900 spänn.
För det är fan inte ofta det används haha.

Något du kommer ändra på till år 2011?
*Jag kommer ta min träning på mer allvar, plugga mer och göra saker i tid.
*Ta hand om mig mer själv.
*Umgås lite mer med mina vänner.
*Hitta på mer saker och spara pengar.
*Sluta gnälla så mycket ;) haha

Japps det var allt för mig.


Nyår 2010.

TJINGELING.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback