Bowling.

Idag har jag varit på röda korset invigningen med svärmor hehe, hon tvinga dit mig för hon ville inte gå själv :p. Vi var där typ en kvart bara sen palla vi inte mer, hur mycket folk som helst. Så vi åkte ner i stan och fika på Ebbas Fik :) Gott gott. Nu är jag hemma igen och sitter med älsklingen. Ska göra ve mig lite snart, ska ner till croupier utbildningen klockan 4 och va där någon timme. Sen blir det snabbt hem igen och fixa mig lite och sen ska jag, älsklingen, Andreas och Emelina dra och bowla klockan 20.00. Skit kul ska det bli! Var sjukt länge sen jag bowla. Så det ska blir roligt! Nu ska jag kolla ett avsnitt av "No ordinary family" . Ny serie vi tankat, faktiskt helt ok :). Handlar om en familj som kraschar med ett plan och sen efter det så märker dom att dom har fått olika övarnaturliga krafter typ.

Ha de nice!


Kommentarer
zeneh

hey allt bra me dig ? :)

2011-01-29 @ 14:02:43 URL: http://zenehalmosawi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback