Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.

Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.

Får bli min tjejkompis Frida (Min Gun). Hon stack iväg till Australien för mer än ett år sen tror jag. Och hon har fortfarande inte kommit hem :( fast jag har tjatat på henne att jag tycker hon kan sätta sig på ett plan hem till Helsingborg igen ;). Vi hade alltid kul på våra kvällar. En julafton stack vi hem till henne på natten efter firandet med familjen. Så satt vi och sjöng, drack tequila med apelsin (vilket inte är en höjdare) haha. Dagen efter vaknade båda och var sjukt bakis och visste knappt var vi var haha. Plus att hennes grannar kom ner och klaga för att vi sjöng och spela gitarr mitt i natten hahaha.

Ska bli sjukt kul när hon väl kommer hem iaf :D.


Jag och Frida när vi åkte på soppåse haha :P


Frida och jag innan en utgång tror jag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback