Detta året.

Suttit och funderat lite över vad jag ska göra detta året.. Det jag kommit fram till är:

* Åka till Liseberg i sommar! Sjukt länge sen man var där. Alltid när jag var yngre så var jag där nästan varje sommar med min pappa och mina systrar, så bodde vi alltid i min fasters sommarstuga också. Jätte mysigt och kul. Dock kommer jag åka dit med min älskling, vänner eller familj? Får se vem som vill hänga med, för jag ska iaf dit! Kan man ju bo på hotell en helg i Göteborg :). Älskar karuseller!!!


* Gå ner 10 kg! Yes i know, jag har tjatat om det mycket nu, men detta året har jag satt det som nyårslöfte som ni vet. Och NEJ jag har inte börjat med min träning ÄN. Pågrund av att jag missa en betalning. Tanken var att jag skull börjat denna veckan men självklart så blev man magsjuk. SÅ jag ska börja så fort jag mår bättre igen ;) Sen jävlar i det så ska jag börja äta bättre också.. För ja jag har syndat :( !

Ge mig den kroppen!! :P haha

* Åka utomlands! Ska spara alla pengar som jag kommer tjäna in som croupier och sen ska jag åka utomlands. Var vet jag inte än. Funderar på Thailand.. Men sen vet jag inte om jag bara hade tänkt åka iväg en weekend eller 2 veckor. För en weekend är inte lönt i Thailand. Får la se var och när det blir. Men jag ska iallafall åka utomlands.


* Klara min kock utbildning! Om allt går som det ska så är jag färdig med min utbildning i Augusti och då är det dags att söka jobb som kock :) Najs! När utbildningen är över, så ska det firas!!




Japps, det var allt jag kom fram till idag/inatt haha.
Kommer säkert fler saker sen ;)
Nu ska jag strax sova.
Men nu en cigg med hjärta!

Tjingeling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback