Ett snabbt inlägg

Har egentligen inte tid att skriva blogg men va fan, måste ju uppdatera en gång idag iaf :)...

Va i skolan idag.. Bara 4 timmar för sent :/. Försov mig till max! Vaknade vid 11 av att min älskling puttade på mig och fråga vad jag gjorde hemma. Min första tanke var "åååh neeeej HELVETE", jag studsa upp och kolla på klockan och så då att den va 11. Drack kaffe och gjorde ve mig och stack sen iväg till skolan. Kom dit och gick in i köket och det första min lärare sa var "SÄG INTE ATT DU HAR FÖRSOVIT DIG??!" Wooooops! hahaha. Men ja, jag byta om och var med på resten av lektionen. Det jag fick göra var diska, torka disk, städa, skrubba en ugn.. SKIT KUL hahaha, men ja jag får ju skylla mig själv.

Sen när vi skulle gå fick vi reda på att alla sidor vi fått ska vara klara till imorgon!! OJDÅ :/ har inte ens börjat haha. Så nu sitter jag här och skrver satan i det :) bara sådär 100 sidor med frågor kvar.. SUCK på mig själv. Att jag aldrig lär mig att börja i tid! Jaja inget att göra åt det nu förutom att sitta och skriva till jag somnar sittandes. Är redan helt slut i huvudet.

Var även på min Croupier utbildning idag efter skolan i en och en halvtimme. Mycket spel idag så det var kul. Asså jag fick deala på riktigt. Va lite nervös och så ;) men det gick väl helt ok. Gjorde fel en gång och sen tar det lite tid för mig att räkna korten ibland. Plus att jag är lite för snabb ibland och då blir det lite fel. Så jag får lugna mig lite ;). Men annars så känns det bra! Nästa gång är på fredag klockan 16.

Skola imorgon igen som sagt. 08.30-14.30. Har bara teori, ska ju gå igenom alla skit papperna haha. Jag vet att jag inte har en chans att göra klart alla papper till imorgon. Och jag vet att min lärare kommer ge mig onda blicken och säga att jag har haft gooood tid på mig att göra det och att det är dags att jag skärper mig. Sen lägger hon väl till att jag va 4 timmar sen idag också haha. Men skit samma. Jag får ju helt enkelt försöka slå in i mitt huvud att jag måste bli bättre på att göra saker i tid!! Sen hur lång tid det tar innan jag fattar är en annan femma haha.

Nej nu har jag inte tid mer, blev mer än jag skulle skrevit haha. Men man gör ju allt annat än och plugga eller har jag inte rätt? ;) . Jag hade till och med hellre städat än och plugga haha.

Ha det nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback