Funderar lite.

Nu har svärmor satt i hårfärgen på mig. Så nu sitter jag här och funderar lite medans jag får ha skiten i håret. Vad jag funderar på är inte något speciellt egentligen. Funderar på det mesta. På skolan, croupier jobbet, livet.. Sitter och tänker lite på vad man kan hitta på i sommar. Jag har iallafall bestämt att jag ska åka till Göteborg en helg och gå på Liseberg. Sen så får den som vill följa med, följa med. Annars vet jag inte vad man kan hitta på egentligen. Man har ju inte tid med så mycket när man går utbildningen.

Jaja, är på bajs emo humör just nu.. Varför vet jag inte. Kanske min mens som e påväg för jag brukar bli på depp humör då :P. Så ja.. Nu slutar jag skriva innan jag skriver för mycket som ingen behöver veta haha.

Tjingeling.


Ser ut som jag har en stor bajs på huvudet :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback