Går bättre nu :D

Var ju som sagt på min Croupier utbildning idag klockan 15.00-16.30 ca. Gick lite bättre idag faktiskt. Gjorde inte lika många korkade fel och räknade korten lite snabbare. Pluuus att jag även fick deala på riktigt :) asså ge kort till folk som betala istället för att sitta och ge till hon som utbildar mig. Så det var kul. Gick faktiskt bra och jag gjorde inte fel ;). Så ja, kul att man är lite snabbare och lite bättre iaf. Ska dit imorgon igen klockan 15.00.

Innan jag var där så var jag och pratade med min lärare och så. Fick alla papper som jag missade förra veckan.. Vi ska göra ett projekt arbete :/ Har ingen aning om vad jag ska skriva om! Jobbiiiiiiiiigt!! Sen efter det så träffa jag Sara i stan och gick rundor lite och sen käka vi kinabuffé, sjukt gott på asian garden. Det är kinabuffe + sushibuffe för 79 kr :). Dock hade dom inte min favorit sushi, makrill :( Så det va lite surt.. Men men. Blev mätt ändå!

Nu ska jag snart sätta igång med mitt pluggande, för en gångs skull. Fast jag egentligen inte känner för det alls!! Men va fan.. Jag är ju så illa tvungen!

Tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback