Gårdagen.

Igår stack jag och älsklingen och bowlade med Andreas och Emelina. Mycket trevligt! Kom dock 3a första rundan och sist andra rundan :( Skit spel haha. Så jag blev lite tjurig i slutet haha men det gick över :) Är en riktigt dålig förlorare så ni vet det. Efter bowlingen stack vi och käka pizza och drack en öl, sen vidare iväg och handla cigg. Sen gick vi hem till Andreas och Emelina och drack vidare och hade skit kul. Spela ölspel och snacka en massa. Fast till slut blev det nog lite för mycket dricka för oss alla haha. Jag palla inte spela mer för jag kände att jag börja bli lite för rund under fötterna, Andreas somna i soffan och min älskling också. Så jag och Emelina satt kvar uppe och snacka ett tag. Men vid 3 tiden kände jag att det var dags och gå hem så jag väckte min älskling sen gick vi hem och skulle kolla ett avsnitt på min laptop. Men jag somna med laptopen på magen och sen somna hjärtat också. Har ingen aning om hur datorn kom ner på golvet haha. Måste ha vaknat och satt ner den, men har inget minne av det. Japps det var min gårkväll.. Bjuder på några bilder :)


Söta Emelina :)


Mitt hjärta bowlar.


Andreas & Emelina.


Jag bowlar haha


Emelina och jag.


Emelina glad för hon slog en strike tror jag :)

Blir fler sen.. Dags för pizza nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback