God morgon.

God morgon på er alla där ute :) hehe. Just nu sitter jag och väntar på att min älskling ska komma hem. Gick upp vid halv 8 idag och rökade och sen stack han iväg till skolan. Men han är på g hem igen nu för han skulle inte va där från 10 och de skulle bara ha något samtal så han tog det samtalet när han kom dit vid halv 9 och nu är han på väg hem igen. Nu sitter jag och dricker kaffe och surfar runt på facebook i brist på annat att göra.

Ringde min lärare innan också och prata med henne om proven i livsmedelskunskap och näringslära. Ska göra båda 2 imorgon klockan 10. Ångest att gå upp när man egentligen är ledig haha. Men jag hade ändå tänkt att dra till biblioteket imorgon och leta lite fakta till mitt gastronomi arbete som fortfarande inte är klart haha. Så det blir nog bra. Ska göra allt som jag är back med nu när jag är ledig så att man inte har något kvar sen när man väl börjar igen.

Vid 11 tiden ska jag iväg och träna, känns sjuuuuukt jobbigt haha. Men jag måste ju börja någon dag och den dagen är kommen ;). Efter träningen ska jag hem till min syster och dricka kaffe och snacka lite. Sen lämna Emil på dagis klockan 14 och sen ska jag sitta hemma hos dom tills klockan 17, då ska jag hämta lille Emil igen och sen passa honom i någon timme tills min systers sambo kommer hem. Blir att plugga en massa när jag sitter där och väntar, kommer dock bli svårt när jag vet att de har ett kinect som jag kan spela på ;) haha, nej men jag måste plugga så det får bli att spela en annan dag. Sånt e livet.

Nu sitter jag och dricker kaffe med min älskling.
Så skriver senare!

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback