Hejhopp!

Nu är jag äntligen färdig med min "läxa" till imorgon. Skönt! För en gångs skull så svarade jag på ALLA frågorna ;). Guuud va jag är duktig haha. Ännu duktigare om jag fortsätter sköta det såhär haha. Men ja det får vi väl se. Förutom att ha gjort min läxa så har jag skrivit en lista på vad jag ska inhandla imorgon när jag får mina pengar. Det som står på min lista är:
* Almanacka.
* Fler lådor till rummet (som jag kan förvara smink och så i)
* Påslakanset (älskar när man köpt nya, sjukt mysigt och sova i de då)
* Laptop :):)
* Litet laptop skrivbord.
* Pärm!
* Pennor + block.
* Nytt smink.
* Fotoramar.
* Skriva ut några fotografier.
Japps, det va väl allt tror jag. Inte kommit på mer i alla fall. Men sen blir det säkert något extra. Nice som fan att man får dubbelt csn denna månaden också. Behövdes när jag ska köpa laptop.

Sjukt glad är jag över att jag fick croupier jobbet också :) Vill börja jobba nuuu :P haha. Alla de pengar jag tjänar på det ska jag lägga undan och inte röra. Hade tänkt spara till antingen en thailand resa i slutet av året, sälen i december eller ett körkort... Kan inte bestäma mig haha. Får väl se hur det blir ;)

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 21.00 för då ska jag och älsklingen handla pizza :D. Yes i know, jag ska inte äta sånt ju haha. Men så e det, jag syndar idag :P. För det är GOTT!

Ska börja träna nu på måndag i alla fall. Nice.

Nepps, nu ska jag ta det lugnt, har fruktansvärd huvudvärk som vägrar släppa :/ sjukt jobbigt. Men det går över när jag gifter mig ;) haha då får fan min älskling fria NU, för inte fan vill jag ha denna huvudvärken i år hahaha.

Nepps, ha de nice!

By the way.. Min syster ska få en pojke :) Så jag hade fel haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback