Hur min vecka kommer se ut.

Måndag (idag): Ledig från skolan. Var på Crom och hade croupier utbildning 14.30-15.45 ca. Sen åkte hem och nu sitter jag och surfar medans min älskling spelar Fable 3. Hade behövt göra min matsedels planering till skolan (som skulle varit inlämnad för en vecka sen typ) men får se om jag orkar det idag. Är förkyld och helt slut i huvudet. Gick inte så super bra på croupiern idag iheller pågrrund av att min hjärna inte funka idag haha. Men det gick väl ändå.

Tisdag: Skola 08.30-14.30 sen efter det ska jag till Croupier utbildningen direkt klockan 15.00. Hoppas man inte är lika förkyld så man hänger med lite mer än vad jag gjorde idag. Sen blir det väl hem och plugga lite på alla 150 papper jag har att göra..

Onsdag: Skola 08.30-14.30 sen hem och plugga vidare.. Mycket mer ska jag inte göra.

Torsdag: Skola 08.30-14.30 Sen hem och plugga vidare igen haha.

Fredag: Ledig från skolan, skönt! Blir väl en del plugg och sen kanske hitta på något annat på kvällen eller så blir det att jag och älsklingen är hemma och spelar lite och har det mysigt. Antagligen hämta lilla Emil på Dagis också och passa honom en timme eller två.

Lördag: Plugga?! haha

Söndag: Ta det lugnt och bara mysaaa!

Ja det va väl min vecka, ungefär. Sen vet jag ju inte om det blir lite ändringar här och var. Blir ju antagligen någon mer dag som jag ska på Croupier utbildning, men det vet jag ju inte från imorgon när jag varit där. Sen ska jag antagligen träffa Sara någon dag och Sandra någon dag. Men det får man ju se om man hinner. Nu när man har sjukt mycket plugg + croupier utbildningen så har man ju inte speciellt mycket tid över.

Och ja jag har valt att börja jobba själv. Så jag gnäller inte över att jag inte har mycket tid över. Jag VILL jobba! Trivs med att arbets och tjäna pengar. Komma ut och göra något vettigt ;) haha. Nej men jag har alltid varit en person som tycker om att jobba och så e det.

Nu har jag inte mycket mer att skriva. Funderar på om jag orkar göra min matsedels planering, eller om jag ska göra lite på de andra 150 papperna eller om jag bara ska lägga mig i sängen och surfa runt på datorn???

Tjingeling..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback