I give up!

Nu är jag helt totalt slut i huvudet! Har gjort 17 sidor typ av 100+.. Jag vet, skit dåligt! Men va fan, jag klarar inte göra mer. Min hjärna vill inte mer. Jag har suttit i timmar i sträck och hållt på med detta nu. Till slut säger det bara stopp och då blir jag bara irriterad och sur för att jag inte kommer någon vart. Det är sjukt pinsamt att jag inte gjort mer eller att jag inte tagit tag i detta tidigare. För när jag sitter där imorgon och har gjort 17 sidor och resten har gjort typ alla så känner mig sig rätt idiotisk. Det är två olika häften också och det är bara det ena jag har gjort de 17 sidorna på. Det andra har jag typ inte gjort ett skit på om jag har rätt för mig. Så jag vet att min lärare kommer fråga mig på någon fråga och sen när jag inte vet och säger att jag typ inte gjort något så kommer hon typ dumförklara mig eller ja kanske inte dumförklara mig men kommer typ säga till mig och så. Medans resten av klassen har varit duktiga och gjort allt eller det mesta?! Men ja, finns tyvärr inget jag kan göra åt detta nu. Får helt enkelt ta konsekvenserna av mina val. Jag har ju själv valt att sitta framför datorn, spelat xbox, umgåtts med vänner istället för att sätta mig ner och göra mina läxor. Så ja.. Imorgon kommer inte vara en rolig dag!..

Fyfan va trött jag är nu. Sitter nästan och sover. Men sen samtidigt så vill jag fortsätta plugga men sen är klockan så pass mycket att om jag fortsätter en timme till så kommer jag va drygt trött imorgon och kanske inte komma upp. Och komma försent pågrund av att jag försovit mig imorgon är ingen hit kan jag lova. Så det blir sängen nu och så blir det upp klockan 7 imorgon bitti...

Usch vill inte till skolan imorgon :( Hatar sånt här.


God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback