Idag.

..Vakna senare än jag skulle idag. Hade satt klockan på 11 men så dog mitt batteri på mobilen inatt så den ringde aldrig. Så det blev att man gick upp 13.00 istället. Har druckit en kopp cappucino och bara suttit på datan nu en timme. Alldelles strax så ska jag och älsklingen sätta igång med storstädning av vårat rum. För det ser verkligen ut som ett bombnedslag haha. Jag har en liten dålig vana att slänga mina kläder på golvet ibland och sen är vi båda väldigt bra på att låta en massa glas stå kvar i rummet haha. Plus lite fantaflaskor och chips påsar hahaha! Det roliga är att varje gång vi har städat så säger vi att vi måste bli bättre på att hålla det rent. Det går en vecka sen har vi latat oss igen och det ser ut som ett bombnedslag igen haha.

Blir inga bilder på hur det ser ut nu haha :P Men lägger upp bilder sen när det är städat och fint! Nu ska jag läsa lite bloggar sen blir det en cigg och sen är det storstädning! ;)

Tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback