Idiotiska jag...

Har ju sökt csn för nästa termin som börjar om 10 dagar. Fick detta svaret idag "Enligt de uppgifter vi hittills fått från din skola har du inte tagit tillräckligt många poäng. Du får mer information i det brev vi skickat till dig".... ÅÅÅEEE!! Att jag inte fatta det från början.. Konstigt när jag inte har gjort klart mitt gastronomi, en liten sak på arbetsmiljön, mina 2 prov jag ska ha imorgon och en annan sak till (+omprov i alkohol???). Så kul om mitt csn blir SENT de luxe nu pågrund av att jag e så jäkla dum in the head som inte tar tag i skiten från början! Tänk om jag inte får det alls denna månaden???? Då kan jag lika bra gräva ner mig haha. Nej blir att prata with my teatcher imorgon och se om man kan lösa så jag får det denna månaden, mitt csn alltså. Kommer ju säkert säga att jag måste göra allt nu under tiden jag är ledig. Men ja, skyll mig själv helt enkelt. Antingen vill jag ha csn eller inte. Fan va irriterad jag är på mig själv nu också. Ångest att man har de 2 proven imorgon också och jag är fortfarande inte säker på skiten, för de vägrar sätta sig i huvudet på mig. Men ja jag får ju helt enkelt försöka. SEN kan man ju hoppas på att om jag fixar allt jag har kvar till den 12 så kanske jag får mitt csn den 25? Eller de drar in skiten för att jag drygat? ..... Bajs bajs bajs på detta!!! Ja jag vet skiiit omoget haha men så är det..


Nu skiter jag i detta och går och lägger mig bredvid min älskling som däcka för typ en timme sen ;) Inte ofta han somnar före mig vet ni.

Tjingeling..

p.s hatar csn... + mig själv just nu haha. Alltid något som ska krångla i mitt liv ;) Men jag e van.. nu kommer man tänka på detta hela tiden och inte kunna koncentrera sig på skit proven.. ÄÄÄH whatever, dax för mig att sluta gnälla och göra något åt det kanske ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback