Ingen bra början på denna dagen.

Vaknade med värsta huvudvärken.. Sen när jag väl reste mig upp och tänkte börja göra ve mig inför skolan.. Då börjar min mage krångla! Så det blev ingen skola för mig inte och det är ångest de luxe, för idag skulle vi göra svampstuvning!!! :'( snyft.. Jaja, får väl klara mig utan det då haha. Nu sitter jag i alla fall och gör ingenting. Har varit uppe sen klockan 7 i morse och har inte ens rökat än, orkar inte gå ner haha. Japps jag e lat de luxe..

Annars händer det inte mycket idag. Va ju meningen jag skulle köpa laptop idag, gå på ikea, hämta emil på dagis och sen en snabbrunda på väla?! MEN om jag har denna huvudvärken hela dagen så blir det nog inte mer än att jag hämtar Emil på dagis och sen hemåt igen. Jaja, får väl se vad som händer..

Känner dock att jag måste ha en cigg nu snart. Sitter och kallsvettas haha. Så jag skriver antagligen senare ;)

Hoppas ni som läser mår bra iaf :D

Tjingeling..

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback