Magsjuk.

Mår inte alls bra, har värsta kramperna i magen och mår illa. Fast det är inte lika illa som det var igår. Igår kräckte jag så fort jag hade ätit eller druckit. Men idag har jag inte kräckt. Så det blir ingen skola för mig imorgon iheller. Nu Så nu har man missat många dagar och mycket matlagning :( Jävla skit! Självklart att man ska bli sjuk när man väl har börjat med det roliga i skolan. Men ja, det är ju min vanliga tur.

Så vad har jag gjort idag.. Spelat fable 3 och ätit pizza haha. Ja det är ungefär det enda jag har gjrot haha. Imorgon tänkte jag faktiskt sätta igång med alla 100+ sidor vi har att göra i skolan. Så man får något gjort.

Nu har jag inget mer och säga.

Tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback