Nu skriver jag igen.



Jag är inte trött och jag har inget att göra haha. Så nu skriver jag igen ;). Vet inte riktigt vad jag ska skriva dock men det kommer som det kommer. Skriver det som ploppar upp i huvudet på mig. Det jag kan skriva är att jag verkligen inte tycker om tangentbordet på en laptop, skriver ju fel hela jävla tiden :P. kul och veta va? Min mage är lite bättre nu iallafall, men inte helt bra. Men har inte kräckt på hela dagen så det är ju skönt. OCH NEJ jag är inte gravid som vissa har trott haha. Man kan faktiskt få MAGSJUKA! Så nej där e ingen liten bebis i magen min ;). Skönt är väl det haha.

Något jag kan skriva om är Croupier jobbet jag fått. För jag vet att det finns folk som undrar om jag kommer klara det men tanke på att jag har haft magkatar pågrund av all stress och så vidare. Men nu är det så att jag trivs med att arbeta och tjäna pengar. Det är inte så jätte mycket jag ska jobba iheller, det är liksom 4 dagar i månaden cirka.. Sen att jag har skolan också, det vet jag. Men om det skulle vara som så att jag har sjuuukt mycket att göra i skolan så kan jag bara säga det till min chef och så behöver jag inte jobba mycket eller inte alls. Så det är inga problem. Detta är vad jag vill! Jag vill tjäna pengar och jag vill komma ut och jobba. Alla pengar jag kommer tjäna på detta jobbet ska direkt in på mitt sparkonto så jag har pengar när min utbildning är klar och sen ska det gå till en resa kanske eller ett körkort. Så nu vet ni det!

Hååååe kommer fan inte på mer att skriva.. Skit tråkigt inlägg blev detta haha. Men va fan, jag bjöd på bilder på mig själv iaf . Nu när jag är osminkad och snygg ;) och min sexiga innebrännare under ögat kom också med ;). ahhahaha. Ajja, detta får duga. Skriver imorgon igen !

Tjingeling..

P.s Jag ska försöka göra en ny header också någon dag haha. Har glömt det :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback