Ny dag, nya tag haha.

Ännu en dag har jag sovit alldelles för länge.. Vaknade vid tio i tolv. Lyckat! Inte speciellt bra att man börjat sova såna tider när man börjar skolan imorgon. Men men, det får ju gå ändå helt enkelt.

Idag ska min syster på ultraljud och få reda på om det är en liten flicka eller pojke dom ska få. Jag tror att det är en liten flicka. Och jag hoppas det för nu har jag och min syster slått vad 100 kr om det hahaha. :p
Får väl se sen :)

Idag ska jag ner till biblioteket och fixa en liten grej. Vad säger jag inte haha. Jag ska göra en sak imorgon kl 16.00 och nervös är jag. Vad säger jag imorgon ;). Men jag håller tummarna och hoppas det går bra iaf.

Vill inte börja skolan imorgon igen, haha. Nu har man haft det så skönt ju. Och så klart så är jag inte färdig med det jag sa att jag skulle göra färdigt innan vi börja. Men ja jag är inte förvånad. Jag lär mig väl aldrig??

Nej nu har jag inget mer roligt att säga! Skriver lite senare :)

Tjingeling.


Mina två systerbarn. Min syster åsas lilla Emil till vänster och min syster sussis lilla lisa till höger.
Det är Åsa som ska ha igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback