Nyår.


Som sagt så firade jag nyår hemma hos Sara. Va helt okej faktiskt. Åt, drack, spela lite och gick ut och smällde raketer. Bättre nyår än förra året iaf haha. Dock blev jag liteee för full, inte bra haha. Så igår va jag sjukt bakis. Men ja, nu kommer lite bilder från nyår..


Sara, Marie, Jag, Rebecka och Stella.


Kim och min älskling degar haha


The girls :P
Rebeka, Marie, Stella, Jag och Sara.


Sara och jag.


Haha snygg min min älskling gör :P Men han e ju lite ding.


Nyårspuss haha.


Kim, Marie och jag.


Mina fina älskling


Hela gänget.

Japps det var allt, orkar inte lägga upp alla bilder. Så ni får nöja er med dessa ;).
Hoppas ni hade ett gott nytt år!

Tjingeling..

Kommentarer
Tosse

Varför var inte föra nyår bra ?

2011-01-02 @ 15:19:22 URL: http://theresefryksater.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback