Sköööööönt!

Satte min klocka på 7 i morse för jag hade tänkt gå upp då och plugga lite innan man drog iväg till skolan, men så blev det inte haha. Stängde av den om och om igen tills klockan var nästan 8, då bestämde jag mig för att gå upp. Gick upp och drack kaffe med min älskling och satt och plugga lite. Sen vid halv 10 tog jag bussen till skolan.

Gjorde mina 2 omprov i livsmedel och näring. Tog en och en halvtimme sen var jag klar. Min lärare öga igenom proven snabbt och hon sa att det var G i alla fall :D:D Skööööööööööönt!!! Nu slipper jag tänka på det mer. Så nu har jag gastronomin kvar som jag ska fixa imorgon tänkte jag, ska ner till bibblan och leta lite fakta som jag har kvar och inte hittar någonstans på internet. Sen har jag en liten fessen grej på arbetsmiljön som jag fixaar snabbt och en uppgift till. Sen vet jag inte med alkoholprovet än? Måste snacka med min lärare bara haha.

TACK ÄLSKLING, du vet varför jag tackar dig :) ;)


Nu dricker jag cappucino och tar det lungt. Mycket mer händer inte idag och det är skönt.

Hoppas ni alla har en lika bra dag som jag har :D

Tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback