Uppe med tuppen, nästan iaf ;)

Japps idag är jag uppe tidigt, för en gångs skull ;). Var ju egentligen ledig från skolan idag, ska bara dit snabbt vid 12 och prata med min lärare och få reda på vad jag missade förra veckan när jag va sjuk. Sen efter det blir det att träffa Sara, så ska vi gå lite i stan tills jag ska på croupier utbildningen klockan 15.00. Sen blir det hem och plugga en massa!! Idag måste jag fan sätta igång.. Annars kommer det bli kaos ;).

Just nu sitter jag och dricker kaffe, spelar fable 3 och läser bloggar samtidigt :D. Tur man är tjej.. Ni vet att tjejer kan göra mer än en sak i taget medans killar inte kan det haha! Sant ;). Men killar är ju lite smått korkade eller? ;) haha nä skoja bara.

Min älskling är i skolan nu också :) Duktiga han! haha. Därför jag är uppe så tidigt om ni inte fattade det. Gick upp med honom så han fick lite sällskap innan han stack iväg. Visst är jag världens underbaraste flickvän?? ;D

Nej nu ska jag spela lite till, först ner och ta en cigg dock. Usch, känner att min mage har börjat krångla till det nu igen :(, blir att köpa losec i stan. Ha de nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback