Allt och ingenting.

Eftersom jag inte skrevit på ett tag så är det väl dags att visa att jag lever och skriva om lite vad jag gjort på senaste tiden. Egentligen så har jag inte alls lusten eller orken till detta för jag är sjuk och har kräckt idag men ska försöka att skriva så mycket jag orkar. Har inte hänt så mycket egentligen. Har börjat på min nya praktik (konditori) Rätt kul men jobbigt med så tidiga mornar! Varit mycket ute hos min syster och hälsat på :) Ska ju snart ha bebis igen :) Jag tror den kommer imorgon (natten mot fredag typ) Så vi får väl se om jag har rätt! Annars inte hänt mycket.
Så nu orkar jag verkligen inte skriva mer. Mår skit... Suck!
Jag försökte iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback