God middag.

Igår kväll/natt jobbade jag i Båstad på Madison och eftersom det var studenten igår så var det fullproppat med folk. Började 22.00 och fram till tolv så var där inte så mycket att göra. Men sen hade jag fullt upp. Många fulla jobbiga människor kan jag säga haha. Var en snubbe som var extremt dryg, som jag fick säga till hundra elva gånger innan han fattade. Eller ja han fattade inte ens då haha. Högsta insatsen på Black jack är 70 men han skulle hela tiden lägga 100. Varenda gång sa jag till han och nästa gång igen la han 100. Han skulle hela tiden pela på korten jag la ut och sen skulle han även försöka fuska. Till slut blev jag så arg när han skulle röra korten så jag knäppte han på handen haha. "EN GÅNG TILL DU ANTINGEN RÖR KORTEN ELLER LÄGGER MER ÄN 70 SÅ KAN DU GÅ!!!" skrek jag haha. Men så slutade det med att han spela på två händer och så sa han att han inte ville ha kort på den ena så jag gick vidare till nästa spelare.. DÅ skulle han helt plötsligt ha kort.. Då blev jag sjukt irriterad och fråga om han skoja med mig. Men icke.. Så han satt där och gapa medans jag försökte ignorera honom och spela vidare. Han förlora pengarna och till slut gick han. YEEES! haha. Sen var där en som somna på mitt bord också :P. Men annars gick det väl bra. En massa tjafs vid bordet bara men det gick ändå. Har lite ont i halsen nu efter att jag gapa så mycket igår. Var tvungen och skrika när jag skulle säga något för musiken var så hög.

Idag har jag Jour så jag sitter och väntar på om jag ska få ett sms om att jag ska jobba. Tror ju jag kommer få jobba.. Studenten igår så det är såkert någon som sjukar sig. Men får väl se. Spelar inte så stor roll. Hade varit skönt att va ledig och mysa idag men sen vill jag ju jobba och tjäna pengar också :).
Nu ska jag spela lite sims 3 , har köpt det nya "leva livet" ;)
ha det bra!!

Kommentarer
Sveinelizabeth

Great site and interesting informations. THX!

2011-07-18 @ 12:42:50 URL: http://sveinelizabeth.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback