hej

Yes jag är skit kass på att uppdatera här :/. Men nu denna veckan så har jag varit helt slut och är det nu också men nu har jag sovit någon timme så nu kan jag skriva lite...
Just nu ser jag fram emot:
Imorgon: SISTA dagen på praktiken!!! Äntligen slipper man gå upp klockan halv5-5 på morgonen mer. Dessa fyra veckorna har varit sjukt jobbiga haha. Så imorgon efter praktiken blir det vin och mys med hjärtat!
Lördag: Ska ut och fiska med hjärtat, min systers sambo och hans killkompis(?) Får gå upp rätt tidigt, vid 6 tiden typ för båten går kl 8 sen är man ute i 4 timmar! Så håll nu tummarna att vi får fisk! Sen på kvällen ska vi äta och så hemma hos min syster. Är LEDIG hela helgen för en gångs skull och det är skönt som fan!
Sista veckan i Juli: Ska jag och hjärtat upp till Borås till min syster, hennes sambo och Lisa :). Ska gå på Liseberg, grilla, dricka och bara ha det bra. Rätt skönt att komma bort från Helsingborg lite!
Oktober: Längtar jag nog mest till. För då är jag både klar med utbildningen och jag och älsklingen ska ta en sista minuten resa! Underbart. Antagligen ska vi ta en resa på 2 veckor. Kommer bli så jävla skönt.

Japps det var väl allt jag längta till nu :P. Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva. Händer inte så mycket mer än att jag är på praktiken 06-14.15 och sen åker hem, softar, äter, diskar, tvättar ibland, kollar supernatural och sen sover. Det är ungefär det jag gjort hela veckan haha. Nu ska jag hälla upp ett glas cider och ta det lugnt ett tag sen blir det sängen.

God Natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback