Jag längtar till...

Tänkte köra en liten lista på vad jag ser fram emot detta året :) Här kommer den haha.
1. Min syster ska ha barn igen. Kan komma när som helst :) Ska bli såå mysigt att få en liten systerson till :). Älskar små bebisar, så himla underbara! Så snart har man 3 stycken systerbarn man kan skämma bort <3

2. Ska till Borås sista helgen i Juli, jag och hjärtat ska hälsa på min syster, hennes sambo och lilla Lisa. De har flyttat till hus nu så vi bor hemma hos dom. Blir grillning, lite dricka och kanske en dag på Liseberg :D Så det ska bli kul och se hur deras nya hus ser ut och så.

3. 19 AUGUSTI!! Då är äntligen utbildningen över!! Så jädrans nice. Slippa skriva en massa uppgifter, slippa prov och slippa praktisera. Underbaaaart!

4. Oktober.. För då ska förhoppningsvis jag och älsklingen dra på en sista minuten resa någonstans. Var och när i oktober vet jag inte. Det blir när det blir. Och det blir om vi har pengar :P haha.

Japps det var väl allt för nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback