Kort inlägg...

Blir snabbt och kort inlägg..
- Idag har jag varit på Fahlmans och fixat konditori praktiken, alla verkade super trevliga. Så ska bli roligt. Börjar på tisdag 06.00.. JAPPS ni läste rätt, KLOCKAN 6 !! hahaha.. Det är sjuk ångest. Kommer få gå upp klockan 4 på natten :(. Men ja det får jag stå ut med.

Party.
- På Fredag är det Saras 20 års fest! Ska klä ut sig och grejer. Lägger in bild på det på fredag/lördag när jag orkar helt enkelt ;). Så imorgon ska jag och Marie till stan och fixa present till Sara. + Kanske fixa någon maskerad outfit till Marie.

Jobba jobba!!
- Jobbar varje helg nu, både fredag och lördag. Gött med pengar men får ingen fritid :( Men ja så är det! Rätt skönt dock att jag bara har fått pass i Ängelholm och Båstad för då åker man dit och hem med någon annan och då slipper man pröjsa taxi ;).

Borås och släktträff.
- Snacka med min syster i Borås innan. Har nu bestämt att jag och min älskling ska upp till dom sista helgen i Juli och bo hos dom. Grilla, dricka, bada pool och bara ha mysigt. Helgen innan är det släktträff någonstans i ingenstans typ haha. Kommer inte ihåg var det var. Men ska åka dit med min pappa. Ska träffa min pappas kusiner som jag aldrig träffat. Så ska bli rätt skoj!

Nu ska jag röka sen kolla skräckfilm med mitt hjärta!
Ha det så bra så länge!
Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback