Aj aj aj!!


Finns det något värre än tandvärk? Nej.. Har sån jävla tandvärk så jag gråter. Det är så att jag har betet av en bit av min tand för ett tag sen. Jag har inte haft råd att fixa den. För där jag går kan man inte ta avbetalning och vem fan har råd att betala 2-3000 kr för att gå till tandläkaren när man har csn? Så nej, jag får helt enkelt vänta till i slutet av månaden och ta min första croupier lön till detta. Inte för att det är speciellt kul. Så jävla tråkigt att behöva lägga flera tusen på att gå till tandläkaren. Men nu är jag så illa tvungen för jag står snart inte ut längre. Har en jävla huvudvärk på grund av tandvärken också. Har egentligen bara lust att sova bort smärtan men jag e inte trött och sen pallar jag inte sova nu när jag väl gått upp.

Skulle egentligen åkt hem till Sandra och umgåts med henne. Men jag kände att jag inte kommer va något roligt sällskap när jag har såhär ont. Så vi får ta det en annan dag.

Nu ska jag kolla film och hoppas på att tandvärken går över...

Tycker inte om att gå till tandläkaren iheller. Bara tanken på att dom ska stoppa den jävla bedövnings sprutan i munnen på mig :( och sen att dra ut den eller borra i den är ännu värre. USCH! Hatar detta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback