Alltid något fel.

Jag är så himla trött och sur på livet just nu.. Eller nej ska inte överdriva. Jag är inte trött på mitt liv, verkligen inte. Bara sjukt irriterad över att det alltid ska vara något som är fel när det gäller mig. Har jag inte ont i magen så är jag sjuk på något annat sätt. Nu är det då så att jag under kanske 3-4 år har haft hårsäcksinflammation. Vilket tydligen är väldigt normalt och lätt att få.. Däremot är det inte speciellt kul eller skönt att ha det. Just nu har jag en på benet som gör sjukt ont, kan knappt gå. Jag kommer inte beskriva hur det ser ut och så vidare haha, för det kanske finns folk som tycker det är äckligt. Men vill ni veta mer om det så googla skiten. I alla fall.. har varit hos doktorn för det för ungefär ett år sen, han gav mig penecillin tror jag det var, vilket inte hjälpte. Jag var där en gång till, då sa han till mig att jag bara skulle ta på alsolsprit på det och inte pela! Men jo visst. Nu i flera år har jag suttit och duttat på den jävla alsolspriten och inte fan går skiten bort! Och inte pela?? Jo men visst, testa gå med det då. Går ju för fan inte att låta det vara, för det gör så fruktansvärt ont när jag går. OCH om ni nu söker på det på google, så nej min grej ser inte ut som på bilderna haha. Så äckligt är det inte :P. Haha nu skiter jag i vilket, jag säger vad det är. Det är som en stor finne typ, fast mer som en böld. Kan vara stor eller liten och så vidare. I den lilla bölden samlas det en massa gott gott hahaha! Nej men ni fattar nog nu. Den jag har på benet är läkt ett tag, sen helt plötsligt så är skiten där igen. Jag kan ju för fan inte gå med detta mer nu. Hur snyggt är det på sommaren när man ligger i bikini, ligga där med en jävla böld på benet haha. Nej fan va arg jag är över detta! Ska fan ringa doktor jävlen någon dag och säga att dom får göra något åt det. Säger dom då att jag ska dutta på lite alsolsprit så kastar jag något i huvudet på honom! Kan inte ens ha jeans iheller, för det skaver något fruktansvärt.

Nu skiter vi i bölden tycker jag haha. Blir bara mer irriterad ju mer jag tänker på det. Inte för att det är så lätt att glömma, när man knappt kan GÅ! Jaja.. Slut med det nu... Var på praktiken idag, vaknade tio minuter innan min buss gick i morse. Kolla på klockan och hoppa upp ur sängen, tog på mig, borsta tänderna och håret (med samma borste hahaha, skoja) sen sprang jag iväg till bussen. And yes, jag hann! Snabbe arne eller vad.. Idag har jag gjort ungefär samma sak som jag gjort de andra dagarna.. Städat, stekt en massa, haft hand om mat beställningarna, hackat, skivat, strimmlat, kokat... osv! Slutade vid 16 tiden, och nu är jag hemma och surar över min böld hahaha. Blir myskväll med min älskling idag <3. Hade varit såååå gott med vin, men nu är man fattig så det går ju icke :(

2 av de som jobbar på min praktik plats undra om jag ville med dom ut till sundspärlan idag och kolla lasse stefans. Men man har ju inga pengar så.. Plus att jag och Linus ska va hundvakter idag, lite elakt att lämna hjärtat hemma själv och tråka, eller?.
Nej nu orkar jag inte skriva mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback