Börjar vänja mig.

Tjofaderittan! Ligger hemma och degar just nu och väntar på att Linus bror ska vrålla efter pannkakor haha. Det är så att jag fjäskar för att han ska köra mig till Ullared ;). Det funkar tydligen för om jag gör pannkakor till honom idag så åker vi den 27/3 :) YEAH!! Längtar :D .

Gick bra på praktiken idag som vanligt, fick ha hand om mat beställningarna och det gick bra. Lite kul att få göra det istället för att alltid bara stå och hacka, strimla och skiva en massa. Gjorde ju det också men inte bara. Slutade vid 20 i 3 för jag var tvungen att gå lite tidigare. Skulle va på lasarettet halv 4 och kolla min mage. Nu vet jag vad problemet är i alla fall. Dock inget jag vill skriva här, men kan säga att det handlar om att jag inte får min mens som jag ska och har mag smärtor. Kul och veta va? haha. Men ja, det enda jag behöver göra är att börja äta rätt och börja motionera så är problemet förhoppningsvis borta sen. Så nu är jag så illa tvungen att börja träna och sluta äta en massa skit för annars kanske det blir värre.

Mycket annat har inte hänt idag, ska väl kolla serier sen och sen tidigt i säng som vanligt. Har börjat vänja mig vid att gå upp klockan 6 nu varje morgon så det är ju skönt. Fast min första tanke när jag vaknar är ändå "fan helvetes skit morgon, jag vill sovaaa" hahaha. Men det går över efter en halvtimme ;). Nu ska jag kolla big brother, så jag förhoppningsvis hinner se det innan jag ska börja med pannkakorna. Juuust det, glömde säga att jag faktiskt varit duktig med maten idag. Blev en halv grov bulle med ägg till frukost, sallad utan dressing till lunch och en liten portion thai wok till middag. Mer har jag icke ätit :) Nu ska jag bara hålla det också, så jag går ner i vikt och skiten försvinner. Blir ju dock en pannkaka eller 2 sen hahah men UTAN glass. Så så e det.. Träning imorgon efter man fikat med mamma efter praktiken. Nu jävlar ska jag försöka träna varenda dag efter praktiken.

När man ändå är så pigg och uppe i varv efter praktiken så får man ju passa på att dra ner direkt till träningen och köra en timme eller mer. För om man åker hem om och sätter sig och tar en kopp kaffe så sunkar man ihop och blir trött och då vet jag att jag kommer skita i att dra ner och träna. Så nu jävlar blir det att ta med träningskläder till praktiken varje morgon. Tänkte träna varje dag förutom lördag och söndag. Nu ska jag bara hålla det denna gången också! ;). Men nu när jag fick de provsvaren som jag fick på lasarettet så kommer jag nog följa det lite mer. Vill ju inte att det ska bli värre som sagt..
Nej nu säger jag tack och adjö!
BTW.. Sorry för jag inte lagt upp någon jobb outfit :P hann aldrig ta någon bild i lördags. Får bli nästa gång, i promise!


Kommentarer
Tosse

Det var mkt snyggare utan skärp så Linus har rätt :)

2011-03-16 @ 15:31:20 URL: http://theresefryksater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback