Dags att ta det på allvar.

Igår åt jag:
Frukost- 2 grova mackor med ägg, kopp kaffe.
Lunch- halv tallrik sallad, 2 små skivor oxbringa, kopp kaffe.
Och sen drack jag bara vatten och äpple juice light.
Var inte hungrig mer sen på kvällen så blev inte mer mat.
Idag:
Frukost- kopp kaffe.
Middag- Blir antagligen biff lindström med morröter och sallad.

Så nu har jag äntligen börjat ta tag i att inte äta en massa skit. Jag har försökt hålla mig borta kolhydrater så mycket som möjligt. Men jag vet redan nu att jag kommer äta det någon gång. Men jag ska skippa det så ofta jag kan. Ska ta mycket sallad till maten istället för potatis, pasta och så vidare. Jag kan ju säga redan nu att jag är inte speciellt förtjust i att äta sallad och ännu mindre när jag inte har någon dressing på. Men va fan, någon gång får man ju tänka lite på att vill jag gå ner i vikt och kanske se lite sådär halv snygg ut till sommaren eller vill jag fortsätta fläska i mig en massa skit och gå upp kilo efter kilo och inte ens vilja gå på stranden för jag skäms.. Jag vet dock att hur jag än gör så kommer jag inte ha den kroppen jag vill till sommaren. Men jag kanske är en god bit på vägen om jag fortsätter som jag gör nu. För ungefär 2 veckor sedan vägde jag så mycket som 67 kilo och det var då jag insåg att det inte kunde fortsätta mer. Nu väger jag 65.2 kilo. Det som irriterar mig är ju att om jag verkligen hade kört på som fan sen jag fick mitt träningskort i Augusti förra året så hade jag säkert redan nu haft snygg kropp. Men ja, lite sent att tänka på det nu. Så nu får jag köra om igen kan man säga.

Den 27 Mars blir det antagligen Ullared om det inte blir ändringar som jag inte hoppas. Ska bli riktigt nice. Har velat åka dit nu ett bra tag men har inte riktigt haft pengar till det och sen har man inte haft någon som kunnat köra dit iheller. Sätta mig på en buss full med pensionärer och stressa inne på ullared gör jag inte. Då skiter jag hellre i det haha. Men nu jävlar :) Har sagt att jag inte får handla för mer än 2000 kr. Men ja, blir det lite mer så gör det inget ;).

Nu ska jag kolla klart big brother och dricka kaffe. Sen blir det kanske att gå ut och gå en promenad i det fina vädret. Lite tråkigt att det blåser så mycket bara men riktigt skönt med solsken!
Ha det bra, tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback