Dålig uppdatering.. jag vet.

Har inte bloggat på ett bra tag nu, dåligt av mig ;). Haha nej men jag har inte haft tiden eller orken för det. Är så himla trött varje dag efter praktiken så jag går rätt hem och lägger mig framför ett avsnitt av BB sen kollar jag lite på internet och så. Har tänkt många gånger att jag ska blogga men sen känner jag bara "neeeej jag pallar inte" :P. Så nu jävlar!

Idag var jag inte på praktiken, magen som inte ville som jag ville. Jävlans magkattar! Att den aldrig kan försvinna.. Jag har dock inte lika mycket magkattar som jag hade innan, inte lika ofta. Det är ju skönt! Så istället för praktiken så har jag degat och sen såg svärmor en tv i tidningen 32 tums för 2200 kr!! Så vi ringde Linus killkompis (eller ja, linus ringde, inte båda två haha) så stack vi ut till elgiganten.. Där var den självklart slut. Då körde vi ut till Löddeköpinge och där hade dom 2 kvar :D Så vi fick vår jävla tv haha. Käkade mcdonalds när vi var där också, gott gott. Sen när vi åkte hem så skulle jonny tanka, då smet jag in och köpte en glass haha. Köpte den nya magnum med hasselnöt. Sjuuuukt god! Namnamnam ;) haha. Sen nu har jag precis storstädat vårat rum. Ska moppa också bara, men kan inte göra det än för toan är ockuperad och moppen står där inne. Hjärtat är och handlar nått xbox360 spel vi ska roa oss med ikväll med några öl. Blir fin fint detta!
Skriver senare, toan blev ledig ;).
Kommer lägga upp biler på tvn också. Just det, hitta en laptop väska + mus för 199 kronor på elgiganten också, Kanon! Så nu kan jag strycka det från Ullared listan ;). På söndag åker vi, tjohooo!
Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback