Eyo!

Bara jag som har väldigt dålig fantasi när det gäller rubriken? haha.

I alla fall. Min dag idag = Gick upp vid halv 12, nu sitter jag och dricker kaffe. Blir att snart ta en dusch, sen iväg till stan och äta kina buffe antagligen (SUSHI!! Goooott) Sen träffa mamma i stan och åka hem till min syster. Hämta Emil klockan 17 och passa han fram till 18-19 tiden. Så ska jag sova hemma hos syster idag. Sitta och snacka, kanske spela lite kinect och bara umgås. Nice :)

Mycket mer händer inte mig idag. Har fortfarande en jävla tandvärk men inte lika ont som igår. TACK gode gud för det. Måste plugga idag också, fick 2 veckor till på mig att göra klart mitt projekt arbete. Så nu får jag jävlar sätta igång. Kommer ha med min laptop till syster idag, så jag skriver antagligen blogg ikväll igen.

Nu ska jag snart ner och ta en cigg och sen ska jag göra ve mig.

Ha de bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback