Förlovnings presenter.

Ojsan, råkade somna haha. Somnade vid 19 tiden och sov fram till 20.15 ungefär. Jag brukar inte gå och lägga mig och ta en "powernap" för jag har så himla svårt för att komma upp igen. Men nu var det jävla skönt. Kände att det behövdes också! Kommer jag göra på Fredag också, ifall jag ska jobba. Har ju jour så jag vet ju inte fråns samma dag. Men ja.. I alla fall.. Vi har fått fina förlovningspresenter!! :)
Detta fick vi.
Ett dubbeltäcke, behövdes! Bara för att jag alltid snor hela täcket på natten så Linus får aldrig något haha ^^. Plus 2 stycken påslakansset. Det som är på täcket nu + kuddfodralen till. Också ett i grönt som är på den kudden i mitten. Detta fick vi av svärmor och svärfar! Taaaaaack <3
Kan dock säga att det inte var enkelt att sätta på påslakanet på ett sånt stort täcke haha. Tog ett tag. Men det gick till slut i alla fall :P
Det andra som ligger på täcket.......

Handdukar :) Älskar färgen, hur snygg som helst. Också ett jätte fint kort. Fick vi av Linus mormor och morfar! Taaaaack så mycket <3
Kockboken "halv åtta hos mig", har ögat igenom den lite snabbt :) Rätt så mycket god mat som man får pröva sig på sen någon dag, inte allt på en gång då asså haha. Men ja ni fattar! Den fick vi av Linus gammelmormor och gammelmorfar :) Taaack <3 Och till höger är det en "Sake" servis. Har aldrig druckit det, så det får man la testa på nu någon gång! Den fick vi av hans mormor och morfar också :) Thank yoou <3
Japps det var det vi fick. Super glad för allt! Kommer sova såååå gott under det underbara nya STORA täcket! I love it <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback