Gårdagen.

Som sagt så förlovade jag och älsklingen oss igår :) jag är super lycklig. Alla undar säkert "hur fira ni det?". Vi firade inte så stort. Linus familj köpte mat så käka vi tillsammans, vi gick runt till hela hans släkt typ och visa upp ringarna och sen på kvällen stack vi iväg och festade med några kompisar till Linus. Så kvällen var helt okej.
2 bilder från när vi kom hem efter festen. Tog inga bilder från själva festen, hade inte kameran med mig så. Så ni får nöja er med dessa.
Tack till alla som sagt grattis till vår förlovning :) <3
JUST DET!! Frida ringde mig från Australien igår :) Skit kul o snacka med henne, va fan ett år sen om inte mer. Förhoppningsvis kommer hon hem snart! Saknar min lilla Frida. Hon måste ju va hemkommen innan mitt bröllop så hon kan vara brudtärna ;) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback