gäsp.

Somnade för två timmar sen och sov fram till nu. Är sjukt sleten varenda dag efter praktiken så det är rätt skönt att få sova ut lite. Tur jag inte jobba ikväll, hade nog somnat på black jack bordet haha. Nej men man hade nog piggnat till om man jobbat. I alla fall.. Vakna ju precis och egentligen känns det nästan som att man kunde sovit vidare. Man har ju ändå inget och göra. Sitta och glo rundor på internet är inget som roar mig, ingen film finns det, min pojkvän spelar sitt sketna spel.. Guuuuud va fucking rolig kväll jag har!! Irriterad och uttråkad är vad jag är, känns nästan som om det hade varit roligare och jobba än och sitta här och glo som ett ålahuve! Nej nu skiter jag i detta.. Nu ska jag fortsätta ha min roliga FREDAG. min enda lediga dag också gör man inte ett skit.. KUUUUUUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback